خانه کتاب محله تهرانسر شرقی

بازتاب فعالیت های محلی خانه کتاب محله تهرانسر شرقی(محله 3 منطقه 21)

خانه کتاب محله تهرانسر شرقی

بازتاب فعالیت های محلی خانه کتاب محله تهرانسر شرقی(محله 3 منطقه 21)

انتشار کتابی برای حرفه‌ای شدن در مدیریت ورزشی

به گزارش روابط عمومی سرای محله«تهرانسرشرقی» ایبنا به نقل از سایت هیومن کنتیکس، آگاهی از دانش مدیریت ورزشی این امکان را فراهم می‌کند که شغل‌هایی هیجان‌انگیز و خوش‌آتیه برای افراد حاضر در این حوزه ایجاد شود و آنان به درک بهتری از کسب و کار ورزش دست یابند. این کتاب درسی نیز برای دانش‌آموزان مقطع تحصیلی دبیرستان و همچنین مکملی برای دوره‌های مدیریت ورزشی در دانشگا‌ه‌هاست و مرجعی برای مشاوران حرفه‌ای و کتابخانه‌های دانشگاهی و حرفه‌ای به حساب می‌آید.

اصول مدیریت ورزشی در واقع، ارایه‌دهنده دانش بنیادی مدیریت ورزش و آن‌چه مدیران ورزشی برای کمک به خوانندگان برای مطالعات پیشرفت یا تمرین در این زمینه لازم دارند، است و باعث می‌شود تا دانش‌آموزان و افراد حرفه‌ای، دیدگاه های خود را در زمینه تاثیر مدیریت بر صنعت ورزش و اشتغال در ورزش ارتقا دهند.

گروه نویسندگان این کتاب متشکل از «رابرت ئی. بیکر» و «کریگ اشریکر» در هر دو بخش دانشگاهی و صنعت ورزش کار کرده‌اند و معتقدند که اصول مدیریت ورزشی، ترکیبی از مفاهیم مقدماتی با اطلاعات عملی در مدیریت ورزش است.

متن این کتاب با بحث درباره ریشه‌ها و توسعه مدیریت، انجمن‌های حرفه‌ای، اجزای ضروری برای آماده‌سازی حرفه‌ای و مسیرهای بالقوه به اشتغال آغاز می‌شود. فصل‌های مختلف این اثر مکتوب نیز همه چیز را درباره اصول مدیریتی و سیاست ورزش در حوزه بازاریابی، اقتصاد و اخلاق در ورزش بیان می‌کنند و اجازه می‌دهند تا خوانندگان برای مطالعه و تحقیق بیشتر در زمینه فرصت‌های شغلی در ورزش تمرکز کنند.

از  ویژگی‌های منحصر به‌فرد و اطلاعات کلیدی این کتاب می‌توان به معرفی مفاهیم مهم در هر فصل، ارایه بینش مدیریت ورزشی، آماری درباره حقایق شگفت‌آور در مدیریت ورزشی، نمایش کاربرد بین‌المللی و برنامه‌های جهانی برای کسب و کار در ورزش، بیان داستان موفقیت مشخصات افراد مشغول به کار در مدیریت ورزشی، نقل بینش‌های دیگری از کارشناسان موفق در حوزه ورزش، ارایه خلاصه در پایان هر فصل و ضمائمی شامل فهرستی از منابع آنلاین و چاپ برای مطالعه بیشتر و همچنین راهنمایی درباره نحوه استفاده از اصول مدیریت ورزشی برای دستیابی به موقعیت‌های مختلف در صنعت ورزش اشاره کرد.

کتاب «اصول مدیریت ورزشی» کمک می‌کند تا دانش‌آموزان و متخصصان به درک صحیحی درباره موضوعات اساسی، اهداف و برنامه‌های کاربردی در حوزه مدیریت ورزشی دست یابند.

این کتاب از 12 فصل با عناوین «مدیریت ورزشی چیست؟»، «آیا من می‌توانم در ورزش مدیریت کنم؟»، «اصول مدیریت ورزشی و توابع»، «رهبری در سازمان‌های ورزشی»، «ورزش؛ سیاست و حکومت»، «اماکن ورزشی، مدیریت رویداد و عملیات ساختمانی اماکن»، «قوانین ورزشی»، «بازاریابی ورزشی»، «رسانه‌های ورزشی»، «اقتصاد ورزش»، «امور مالی ورزش» و «اخلاق در مدیریت ورزشی» تشکیل شده است.

«اطلاعات بیشتر درباره مدیریت ورزش» و «پیاده‌سازی مدیریت ورزش در جهان واقعی» نیز ضمائمی‌اند که در پایان این کتاب آورده شده‌اند.

کتاب «اصول مدیریت ورزشی» در 264 صفحه و به قیمت 24 دلار روانه بازار کتاب ورزشی جهان شده است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.